Followers

Wednesday, July 15, 2009

Nurnberg i dag

I dag reser vi till Köpenhamn efter en trevlig vistelse i Nurnebrg. Vi har bott pa gasthaus och haft det bra. Working testet kallas Stormy Weather Cup men det stämde inte alls, vädret var varmt hela helgen med enstaka skurar.Jag dömde tillsammans med Roger Phillips och Betty Schwieren, vi hade väldigt trevligt hela helgen. Sedan har vi haft ett par dagars träningscamp i samma omrade som testet. I dag körs Will med privatchaufför till Danmark för att möta mig för JubileumsWT! Janne fortsätter hem till hundar och hus och jobb medan jag blir kvar till fredag.
Just nu skall jag tillbringa lite tid med min guddotter Ira - sedan far vi till Nurnberg och strosar runt lite i stan och tar en kaffe och glass!!!

2 comments:

  1. Det är verkligen en bra och trevlig privatchaffis, som Will har! Men en sån kille är värd det bästa såklart!

    Mange knus og tillykke med WT!

    ReplyDelete
  2. Lycka till i Danmark!
    KRAM

    ReplyDelete