Followers

Wednesday, July 08, 2009

Kolla nu då!!!







När det väl blir klart invändingt också, då blir det superfint! Lisa har slitit med målandet och är nu på upploppssträckan med att måla de blå dörrarna - allt för att det skall se likadant ut som husen i övrigt.
Hundarna ser malliga ut - äntligen ett ståndsmässigt boende!
Invändigt skall det sättas kakel och klinker, diskbänk, garderober mm mm.
Det tar tid och måste göras lite pö om pö. Jag längtar tills det blir klart!
I dag packar jag. Janne och jag åker till Tyskland i kväll via Köpenhamn. Jag skall döma ett WT och så skall vi träna hundar måndag och tisdag. Sedan åker vi tillbaka till köpenhamn där jag åker vidare till danska jubileumsWT och Janne kör hem till Malin, valpar och vuxna hundar.
Jag kommer hem nästa fredag kväll!
Under tiden skall jag försöka uppdatera lite - vi får se vad det blir!

7 comments:

  1. Åh så fint det blir!!!
    Ha en underbar vecka!

    ReplyDelete
  2. Trevlig resa för er båda/Tove

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:47 AM

    Så ursnyggt det blev!!/ kathy

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:06 AM

    Hej!!

    Snyggt jobbat!

    Häln Lucy

    ReplyDelete
  5. Christine1:39 PM

    Veldig fint, det blir nok lett å holde orden her Birgitta. Dette kan du.

    ReplyDelete
  6. jennifer12:09 AM

    Wow vad snyggt. Vill också ha så....
    Birgitta, nu nås jag inte på mail f.o.m idag. Men ring gärna om du hör något om testikelintyget. Jag börjar bli otålig ;)

    Hoppas ni får fint väder på trippen!!
    Kram Jennifer

    ReplyDelete
  7. Jill & co6:19 AM

    ojoj vad fiiint :) Man blir bara lite smått! avis. Vilket lyboende för hundarna :)
    Ha en trevlig resa!

    ReplyDelete