Followers

Wednesday, July 01, 2009

Blixtar och Dunder!!!!

Två dagars närmast hysteriskt åskande och blixtrande hoppas jag nu drar över för den här gången. Vi fick massor av regn i går, och det var behövligt i min lilla täppa.
I kväll har vi personalfest här hemma så jag har stått i köket större delen av dagen och tillverkat snacks och egen god potatissallad och marinerat kött och snoppat jordgubbar.
Min egen gubbe är på väg från Stockholm hem och kommer någon timme före gästerna kommer.
Hundarna får sitt hus målat och sover nu som döda av eftermiddagens konditionspass i sina boxar.
Nu skall jag gå ut och duka fint bord på verandan!

1 comment:

  1. Konditionspass i boxarna?! Har dom egna hamsterhjul därinne eller :-))
    Hoppas ni kan sitta ute ikväll och slipper regn & åska!

    ReplyDelete