Followers

Wednesday, March 03, 2010

Till helgen

Till helgen som kommer kommer mina föräldrar på besök! Det skall bli så roligt, de tillhör den aktiva sortens pensionärer som liksom aldrig har tid att komma. Busy schedules kan man säga!
Jag är ju inte heller direkt känd för att stanna vid Hemmets Härd och handarbeta, så när vi äntligen får till det är det extra roligt!
Alltså begav jag mig i pur glädje till Plantagen och köpte några nya vita Engelska ( vad annat?? ) pelargoner till mina köksfönster.Lite grönt till badrummet blev det också!
Solen skiner och det droppar från taken, men temperaturerna är fortfarande väldigt låga, vi skall få -15 i natt.
Vill Ni veta hur träningssugna jag och mina vänner är?
Vi har hyrt en bollhall för att kunna träna inomhus ett par timmar på lördag.

Jag ser fram emot vår kennelträff och alla andra trevliga saker jag ska göra i vår!
Om två veckor skall jag döma hundar i Stavanger - men jag undrar nog om det går att genomföra om det inte snart vänder i väderleken...

Vill Ni ha ett drinktips? Köp B&P Naturens Skafferis Tranbärsdricka. Köp den koncentrerade sorten. Blandas med ICA Citron bubbelvatten, citron, lime och krossad is!Knussla inte med limen!!!

Nu skall jag surfa recept och planera matlagning till helgen!

P.S Teal är tjock i dag också :-))

2 comments:

  1. Anonymous8:44 AM

    Ha en riktigt god helg med Far och Mor, skulle du vilja ha två¨goda tips om du inte får till det så står jag redo med recepten :)
    Ett är med pasta och en är med Kyckling
    Många kramar
    /Carola

    ReplyDelete
  2. Hur var det att träna inomhus? Är så avundsjuk! (Men inte missunsamm!)

    ReplyDelete