Followers

Monday, March 15, 2010

Kursen i helgen som var

Helgen tillbringade jag med ett gäng A-provsintresserade deltagare på Lilla Träskaten hos Peter och Jill Raneryd.Vilket ställe dom har!
Jag rekommenderar deras ställe varmt , www.retrievertraining.eu
Vilka marker, vilka möjligheter, vilka trevliga faciliteter. Här finns alla möjligheter till varierande träning.
Går det att hålla A-provskurs i snö?
Det gick alldeles utmärkt - med Peters förberedelser blev det alldeles perfekt!

Tack Peter och Jill för att jag fick inviga er verksamhet - och jag kommer gärna tillbaka!

2 comments:

  1. Tack för att även jag fick ta del av din stora kunskapsskatt.
    Tina

    ReplyDelete
  2. och STORT tack till dig Birgitta som verkligen trodde att detta skulle gå att genomföra i snön och vilka kunskaper och engagemang du besitter :o)
    Vi hoppas snart få ha dig tillbaka här!
    Kramar från oss

    ReplyDelete