Followers

Monday, March 29, 2010

Dagens träning och lite annat

I dag ska Tar och jag gå fot, det vanliga nötandet och filandet. Sen ska vi arbeta med närsökssignal på längre håll, hålla tight i begränsat område.
Tecken och signaler börjar sitta i ett helt sammanhang, men back är ju det svåraste och behöver mer finputsning.
Jag hoppas på tidigt KKL och en full säsong i vinnarklass med honom. Om allt går som det ska och fortsätter som det ser ut nu vill säga!
Will ska också få lite träning i dag - han har vilat lite för länge nu och måste sättas i gång.Jag ville avvakta till han parat sista tiken för säsongen innan vi satsar om på nytt.
Kombinationen löptikar-hanhundar och träning är bara dålig och ingenting jag vill mixa.

I kväll klockan sex ska vi träna, Roger,Hanna,Håkan jag och Katarina.
Apropå Roger så tog han och Hanna Jägarexamen i helgen!! GRATTIS till det, snyggt jobbat!

2 comments:

  1. Önskar att jag bodde närmre så att jag oxå kunde komma och träna med er ikväll.

    ReplyDelete
  2. Låter som om du kommer få en rätt trevlig dag :). Man blir inget avis alls när man sitter här instängd på ett kontor heeela dagen och har MASSOR av träningslust.

    ReplyDelete