Followers

Sunday, January 27, 2008

Söndag kväll

I går kväll kom Sören och Fredrik på besök för att para Lotten med Will. I morse fick dom till det, en bra parning.Sedan har vi tränat: jag,Janne,Katarina,Karin,Fredrik och Sören. Bra dag med, hör och häpna: SOLSKEN!!! Bjudna till Åsa och Anders var vi på utomhuslunch vid Havreåkra, där vi bjöds på andwok tillagad i murrikka.
På eftermiddagen gick vi över Vegbymarkerna på linje i hopp om att stöta upp lite av våra fasaner, men inte en enda visade sig typiskt nog. Nåja, nyttigt med fotgående och kontroll är det ändå!
En promenad tog vi som avslutning och nu är alla möra efter en underbar dag i SOLSKEN
Blåsten kändes inte alls! :-)

1 comment:

  1. Anonymous11:29 AM

    Hej Mor!
    Du får ta med dig familjen och komma till Mölndal - här har vi fasaner! Som du vet sköter jag mig utmärkt, håller mig hel och ren och utvecklar både mina retrieveregenskaper och andra, mer sällsynta och unika egenskaper.
    Många glada hälsningar från din synnerligen välartade son Gulle-Dipp!

    ReplyDelete