Followers

Monday, January 21, 2008

Städat och fejat

Kenneln är fejad från golv till tak, Vircon på alla golvytor och Klorinspray på kakelväggarna. Alla bäddar vädrade och skakade. Eftersom jag inte varit på topp i helgen var det lite att göra rent sedan i fredags morse, vädret gör ju inte direkt att golven håller sig rena av sig självt...

En träningsrunda med Will hann jag också med på eftermiddagen. Valde att koncentrera mig på kontroll, jag lägger trånga öar med tennisbollar som tvingar honom att gå exakt som jag vill, stoppar ända framme vid ön för att sedan ge söksignal eller flytta honom till nästa. Bara för att jobba med hans uppmärksamhet på mig hela tiden.Jag ser skillnaden nu och bara sedan någon månad tillbaka. Uppmärksamheten är oftast 100%, men farten, glädjen och styrkan är densamma.
Vi hoppas att vi kommer med på provet till Finland!

No comments:

Post a Comment