Followers

Wednesday, November 12, 2008


8 comments:

  1. Anonymous10:02 AM

    Du är en jävla flathatare. Alla vet det.Inga flatar kommer att anmäla för dej.

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:07 AM

    Oj då, det var ingen vacker läsning..!!
    Jag är en nära vän till Birgitta och vet att Flaten ligger henne mycket varmt on hjärtat, därför förstår jag inte vad detta inlägg grundar i.
    Anneli Karlsson, kennel Flatterhaft

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:59 AM

    Vi är ägare till två flatar, och är det någon domare som vi verkligen skulle vilja starta för så är det Birgitta, för vi som känner henne vet att hon tycker om och värnar om flaten!!!

    Tycker det är mkt. fegt att skriva anonyma inlägg och inte stå för vad man skriver, så det så!

    Fia & Andreas

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:23 AM

    Alltid lika ledsamt att läsa elaka inlägg/påhopp och som självklart då är anonyma....

    Vem tvingar dig att gå in och läsa Birgittas blogg....

    Precis som Annelie skriver så är ju flatten en ras som Birgitta verkligen värnar om!

    Sussie/kennel Almanza

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:49 AM

    Det var det värsta jag har hört på länge. Fast egentligen så skulle man ju inte bry sig om anonyma inlägg, att inte våga stå för det man skriver. Är det någon domare som inte ser till vilken ras det är så är det väl Birgitta. Jag har vid flera tillfällen skrivit åt Birgitta på prov, och aldrig hört henne säga något ofördelaktigt om NÅGON ras. Däremot säger hon alltid "Bra HUNDAR ska ha bra pris, oavsett ras".
    Carina Sjögren/Straight Flush

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:32 PM

    Jag blir både ledsen och förbannad när jag läser ditt anonyma inlägg. Som Carina skriver vet jag att Birgitta står för att "Bra HUNDAR ska ha bra pris, oavsett ras". Birgitta är ett sant föredöme som domare, och uppfödare. Domare blir man för att man vill ställa upp för rasutveckling och för att andra ska kunna starta på prov - ingen blir domare och står i ur och skur långa dagar för sig egen skull. Vi ska vara rädda om våra funktionärer, såväl domare, provledare och alla andra - utan dem har vi inga prov att starta på. Hoppas du "anonyma" själv hjälper till som funktionär på prov, lika många som du själv startar på?
    Anna-Lena Wendt

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:37 PM

    Har jag missat något? Jag har flatt och startar gärna för Birgitta, eftersom jag vet att vi får det pris som vårt jobb för dagen förtjänar.

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:27 AM

    Fattar ingenting!!!!Gillar dig Birgitta:)

    ReplyDelete