Followers

Saturday, March 29, 2008

Höglöpande parningstikar överallt i huset till trots

Tog ut Will en stund mitt i röran för att träna lite. Han koncentrerar sig riktigt bra, och vi jobbade prescision och att flytta runt honom lite med pipa och tecken. Lååånga meomries där han riktigt flyger fram över fälten gjorde vi också - en riktig "systemrensare".
Fotgående nöttes somvanligt, och att han reagerar snabbt i förflyttningar och vändningar.
Petar lite extra när han ibland vrider sig lite ut med bak-kroppen, vill ha honom helt i linje med mig hela tiden.
Provocerar stadga lite extra i skicken för att vara säker på att han är med mig.
Det är han! Jag tycker så mycket om Will att det nästan värker i bland.Han är en fröjd att äga varenda dag.

Katarina tränade Ken, som anmälts till WT nästa helg.Imorgon skall han MH-testas, och jag skall följa med för att för första gången se ett MH!
Ken tjuvtränade inför sitt kommande MH genom att försöka skrämma sig själv genom att hälla skramlande skräp i en säck över sig hemma i köket.
Jag blev inte rädd, sa Ken, trots att jag verkligen försökte skrämma mig hemskt mycket.

3 comments:

  1. Anonymous7:44 AM

    Tänk att smålänningarna förlorade i hockeyn igår... Och tänk att i morgon kommer norrlänningar och visar upp sig och slår ut HV!!!!!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:47 PM

    Japp! Så blir det!

    ReplyDelete