Followers

Wednesday, February 20, 2008

Mail från UK

Mail från Tina och Keith.Open FTW Pryanduke Quest of Kayteens är ordentligt tjock nu, och skall valpa den 1 mars. Jag hoppas på två tikvalpar.En av dem skall bo hemma.
Graham mailade också i går, allt väl och spännande saker på gång!

Sitter med morgonkaffet och läser Country Homes. Måste bestämma nytt kök till nya huset, och det är inte det lättaste eller det billigaste...Men roligt är det att bläddra.Platta måste gjutas till hundhuset, och det måste vi försöka göra så fort vi kan, så att det är inflyttningsklart för hundarna när flyttröran börjar.

Jag VILL ha en gräddvit AGA-spis.:-)

5 comments:

  1. Anonymous5:54 AM

    Ja vem vill inte ha en AGA ;-) De är bra till mycket. Uppvärmning,matlagning och balettövningsräcke allt i ett. Lycka till med flyttkarusellen/Maria

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:04 AM

    Låter härligt att få välja nytt kök, AGAspis, yapp det blir nog pricken över iet!

    ReplyDelete
  3. Just balettövningsräcket är det som gjort att jag tjatar mig till en AGA!:-)

    ReplyDelete
  4. ...och dom som känner mig vet att ett gentest för tjat skulle visa tydligt att jag är AFFECTED!!!!
    :-))

    ReplyDelete
  5. Längtar efter att få se dig göra balettövningar vid AGA-spisen ;-) Jag får väl sätta upp en stång vid min (SNART!!) nya induktionshäll!

    ReplyDelete