Followers

Tuesday, October 06, 2009

Tur och otur - unlucky draws

Æven om livet i alla avseenden ær gott, jag har det bra och solen skiner, så har jag en j-vla otur med lottningarna till A-proven.
Start i morgon på Int prov på Bognæs, reserv på alla andra prov....
Jag har ju anmælt till Retrievermæsterskapet, men inte hørt ett ljud ænnu.
Jag skall døma A-prov i Østra avdelningen 1 november och i Sødra den 5 november.
Hoppas på någon reservplats framøver såklart, vill ju ha lite A-prov i kropppen innan Elitprøven och Europacupen.Det ær så viktigt att hålla i gång startandet, man lær sig nytt varenda gång plus att man inte blir lika nervøs om man startar regelbundet.
I dag skall vi træna hos Jan Lorentzen som uppladdning infør morgondagen!
Tar och jag skall træna lite føre det, fotgående, tecken och provocera stadga blir det i dag.
Anna Lijeros ringde på morgonen, Sikta ær røntgad och det såg bra ut, nu skall bara SKK læsa det också...

Nu sticker jag och Tar ut i soliga Danmark!

1 comment:

  1. Ha en bra dag idag och lycka till imorgon!

    ReplyDelete