Followers

Wednesday, October 28, 2009

Måste vägen till Curacao gynga så???

Den här fåniga sjukan är ytterst tröttsam.Det gungar och det snurrar, och gör det inte det så vill man bara sova.Jag sparar medicinerna till helgen när de behövs - då skall jag döma A-prov.
Däremellan släpar jag mig ut till hundarna och spolar rent plattan, dammsuger och skurar deras bungalows.Just nu tuggar de på tuggisar från Oliver's - och jag sitter framför datorn. Janne är i Stockholm och jobbar - Skye skall gå fältprov i helgen också.Lille Jock som är mer än vad en människan UTAN kristallsjuka orkar med, fick resa med husse till Stockholm.Där har man förmodligen utropat utegångsförbud och klass 3-varning för nturkatastrof nu.En brun och vit naturkatastrof :-)

Själv skall jag hålla i gång också, särskilt prov i morgon, fasaner på fredag och resa till Uppsala lördag.
Nu skall jag lägga Spindelharpan på svåraste - det är jag fena på!

4 comments:

  1. Anonymous8:40 AM

    Lider med dig och dina kristaller.... Lycka till i morgon, håller fingrar , tassar och tår
    kram Kathy och Olle och vovvsen

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:38 AM

    Håll i hatten alla Stockholmare nu lär det bli livat, skit kul tycker säkert lille Jock :)
    Vi i Lerum håller alla tummar tassar och tår
    Kram Kram

    ReplyDelete
  3. Usch vad jobbigt att ha sån vingelsjuka! har hört andra som har haft det och det låter verkligen inte roligt! Krya på dig!
    Ulrica m flock

    ReplyDelete
  4. Christine2:18 PM

    Nei men stakkars deg Birgitta. Jeg har tenkt sånn på deg. Helt forferdelig å være svimmel, for det tar hele tiden mye av energien. Bra du har medisiner da. Viste ikke at det fantes slike medisiner, men det går vel over etterhvert. God bedring.

    ReplyDelete