Followers

Sunday, December 30, 2007

Valpträff 30 december







Sist vi sågs var den 2 september. Nu kom lite färre ( lite konstigt val av dag kanske :-) och någon blev sjuk i sista sekunden, men Anna-Lena, Tina och Roy visade glatt upp sina gossar.
Karin Wallander hade gjort Tina sällskap från Stockholm, så hennes valp Pila och en bror till Pila som bor i grannbyn passade på att vara med. Fem jämngamla valpar således, nu drygt sju månader gamla.
Jättefina valpar, och väldigt stolta hussar och mattar. Jag är så glad för att ni kom och är så glad över vad jag såg!
Spöregn och korvfrillning funkar jättebra också, och den här helgen har det verkligen hällregnat. I går tränade vi ju tillsammans, Karin, Tina, Katarina, Janne och jag med våra vuxna hundar. Det hällregnade då också... :-)


1 comment:

  1. Anonymous11:33 AM

    Vilka fina valpar vi är skyldiga till Birgitta. Jag hoppas (och vet) att du är lika stolt över dina Skipper valpar som jag är över mina Tissla valpar.
    Tack för träningen igår, den var den bästa på länge!

    Kram

    Karin

    ReplyDelete