Followers

Wednesday, October 03, 2007

Träning i går kväll

För första gången på länge var vi ute tillsammans , Katarina , jag och Janne för att träna hundarna. Vi hade bumper och apportkastare med oss ut.
Will var jätteduktig, han markerar jättefint nu, och har visat mig att hans tidigare svårigheter mer var ett träningssätt som Roger använt. Han markerar bollen på apportkastaren och ligger kvar jättefint i området och letar. Han gjorde ett par riktigt fina markeringar! Dirigeringsarbetet sitter också nu, det skall bli så roligt att åka till England med honom nu och finslipa samarbetet oss emellan.
Skipper fick bara sitta brevid eftersom man ska ta det lite lugnt med upprörda drottningmagar.
Efter träningen åkte vi hem och drack the.
Vi packar för englandsresan , i dag ska jag in till Harald Nyborg och köpa lite flyttkartonger att packa mina kläder i.
I morgon träning -sedan åker vi till Stockholm för att träffa Viktor innan jag åker. Viktor och Kalle skall för övrigt komma och hälsa på mig i West Sussex och ta tåget till London för att se QPR spela hemma!
Syster Anna hoppas jag också tar Sterling till Gatwick för en countryside weekend!

3 comments:

  1. Anonymous11:30 AM

    Och idag har jag träffat Drottningen! Stort...

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:57 AM

    Men Birgitta - Hva gjør vi lesere av bloggen under din lange Englandsreise? Ha det fint :-)

    Christine

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:09 AM

    Jag bloggar från England varje dag!!!!!

    ReplyDelete