Followers

Thursday, October 25, 2007

Glada och ledsna nyheter

Lilla M.Daylight finns inte mer. Hon har haltat bak och nar det undersoktes visade sig att hon hade ordentliga palagringar bak redan nu vid sex manaders alder. Min gulliga goa fodervard Anna tvingades fatta beslutet att ta bort Ila. Hon begravdes pa Hall, sommarstallet Anna och Gazze har. Jag ar sa ledsen for eran skull, och min forstas.Sa himla orattvist. KRAM familjen Liljeros.

Vi slutar med GLADA nyheter!
Meadowlark Tale, ( Raven-Skipper) ar rontgad A och ua armbagar! Agare Ove Johansson pa Stensnas.
GRATTIS Johansson family!

4 comments:

  1. Anonymous1:14 AM

    Kan bara säga att vi vet verkligen hur hemskt o sorgligt o orättvist det är o känns. Kram på er.

    ReplyDelete
  2. Jag gråter med er. En stor kram till er från mig.
    Susanne

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:32 AM

    Tänker på er! Livet är orättvist.

    Kram till fam Liljeros och dig.

    Karin

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:21 PM

    Usch, så fruktansvärt tråkigt och hemskt! Det är när man hör sånt som man undrar om man verkligen skall ta valpkull och utsätta sig för en sån risk... Kram

    ReplyDelete