Followers

Wednesday, August 26, 2009

Jag har köpt kaffekokare och vattenkokare till Hundhuset!!!:-)

Alltså, Will & Co dricker inte så hemskt mycket the och kaffe precis, men jag gör det desto mer. Och så ska jag ha kylskåp därute, mest för mediciner och sånt.Ett litet ett.Och så radio såklart, hundarna vill vara uppdaterade och lyssnar ofta på Ekot! De har ett starkt samhällsengagemang!:-)
Fast jag ska inte ha TV och säng, för då kan tänkas att till och med Världens Snällaste Man kommer med protester :-)
Men ett hörn blir mitt med lite trivseltillbehör.
Stengolvet är rena lyxen, mycket finare än vi har inne i huset.Värmegolvet kommer att vara fint i vinter när man kommer hem trött och frusen efter jakt eller träning.
När elen är klar och alla boxar på plats skall jag fotografera och visa så fint det blivit. Utomhusbelysning skall upp, blomlådor (det ska det visst vara!!!) och så de sista saknade nockpannorna.
Det är Waldorf Astoria för hundar!

2 comments:

  1. Anna-Lena6:29 AM

    Glöm inte att sätta in ett badkar också, så Leia kan bada inne när isen lagt sig i fårens kar ute i hagen :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:31 AM

    Du har väl inte glömt baren så Will kan ta sig en pint efter jakten tillsammans med husses maltwhisky ;O)

    /Lucy

    ReplyDelete