Followers

Thursday, August 27, 2009

Jag har döpt kenneln!

till Willdorf Astoria !
Skämt åsido, det börjar bli färdigt. Vi ska få eljobbet klart snart, innan vi kan få rörmokare och sätta in diskbänk och koppla in vattnet och tvättmaskinen och tumlaren.
I kväll monterade vi boxar och släpade bord och hylla och flytade in hundarnas bäddar. Will låg i sin säng och kikade på oss med upphöjt lugn medan jag satte in hans radio och ställde in den på P4 ( Will gillar sport och politiska debatter ) samtidigt som jag packade up kaffebryggaren och thekokaren.
En lång matta går genom kenneln. Den är inte röd eftersom jag inte vill att Will skall drabbas av storhetsvansinne.
Tar och Red gillar uppståndelsen i kenneln eftersom det innebär att de har nåt att titta på.
Lille Jock for fram och tillbaka ut och in i överljudshastighet med en bit isolering i munnen.
En stilla kväll på Björkåsen således.

Tidigare i dag var vi hos Carina Sjögren ute i Stävlö och tränade. Tack Carina och Tobbe för en kanonträning både för de stora och de små!

I kväll är jag särskilt glad och nöjd med livet - vi ska starta på A-prov den 12 september, det löste sig så att jag kan vara med!!!

2 comments:

  1. jennifer12:43 AM

    Gissa om man är nyfiken på bilderna....vem vet kanske får vi se det IRL vid tillfälle.

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:37 AM

    Håller krampaktigt alla tummar och tassar för er.
    Kramar
    /Carola

    ReplyDelete