Followers

Wednesday, November 14, 2007

Resan

Korde fran Sue i gar morse kl 03.30 och tog 05.40 farjan till Calais. Sedan notte vi asfalt, jag och hundarna. I gar kvall kom vi fram till Allersberg och vannerna Nina och Deni med nyfodda dottern Ira, tillika Jannes och mitt gudbarn.Det var forsta gangen jag sag prinsessan, och hon var forstas alldeles underbar.Vi at en god middag och rastade hundar. I morse tranade vi hundarna och jag fick se mina Skipper-Raven soner in action. Jag blev valdigt nojd och glad med vad jag sag, de ar mycket lovande. Bra jobbat Nina och Deni!
Efter en snabb lunch korde jag vidare mot Schweiz och Verena Ommerli i Grünzberg.Vadret???
SNO!! En masse!
Vi har pulsat en langrunda uppe pa berget ovanfor byn, och hundarna ar jattetrotta nu i kvall. Snart en pasta-middag och sedan i sang. I morgon kor jag till Linates flygplats utanfor Milano for att mota Lena och Karin.
Tack alla goa manniskor for Lycka till halsningar pa SMS och mail!
Allt val men jag langtar forskrackligt efter min man! :-))

3 comments:

  1. Anonymous12:02 AM

    Vi här uppe i norr håller tummar och tår att allt skall gå vägen för er nere i Italien.
    Lycka till

    Tove Danielsson, Västernorrland

    ReplyDelete
  2. Vi kommer hålla alla tummar & tassar för er. Lycka till!
    Susanne & Truls

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:32 PM

    LYCKA till i Italien önskar vi här i Vedum!
    Kramar i masssor Bittan & Gänget

    ReplyDelete