Followers

Thursday, November 08, 2007

Nu bor jag pa en vingard i Bolney

Sue Brothers har bett mig att komma och bo hos henne nagra dagar. Det passade ju bra sa har innan avresan till Europacupen, sa i gar kom jag hit till vingarden. Visste ni att det finns engelskt vin?
I dag skall hundarna vila - de har apporterat fyra dagar i rad, och har jakt igen nu pa lordag och traning sondag!Traning igen mandag, sedan aker jag pa tisdag morgon till forsta anhalten som blir Tyskland.
Stressigt varre.I dag ska jag passa pa att stada bilen, ga promenad med hundar och trana gula Purdey. En lugn dag i Paradiset alltsa!

1 comment:

  1. Anonymous12:45 AM

    vad härligt det låter.........
    Jag visste faktiskt att det finns vingårdar i England.
    kan rekommendera en bok som heter "min engeska vingård" av Gay Biddlecombe och som bor i Sussex någonstans.
    Hur smakar dessa viner???
    Asti hälsar och gnager vidare på sitt märgben...

    ReplyDelete