Followers

Monday, November 05, 2007

Mandag

Vann gjorde Lubbesdown Lou! Tvaa kom en urduktig golden-tik, Shootwood Lettie,( Wadesmill Glen-Maddie Kizie)trea Sarah Gadd med Mansengreen Badger och fyra Tauvechan Minstrel,golden ( Holway Dickon-Leegeln Tornado of Tauvechaun , aterkommer med mera uppgifter och BILDER. Mina jakla kortlasare har givit upp helt sa jag skall aka till Haywards Heath i eftermiddag for att kopa en ny!
Ronnie fran Goteborg tittade forbi pa vag till dottern i London i lordags kvall, trevligt att prata svenska!
I gar tranade vi: och mina hundar var sa himla duktiga!!! Faktiskt var Skipper klart bast i elitgruppen, och jag var valdigt stolt over henne!
I dag skall jag apportera pa Godset, likasa i morgon och pa onsdag ska jag apportera pa ett nytt stalle! Ingen rast, ingen ro!! :-))

SVERIGE-nytt!! GRATTIS Anna Liljeros och Tassa till vinst i okl pa WT i gar!!! KRAM till er, ni ar sa duktiga!

1 comment: