Followers

Wednesday, November 21, 2007

Jag ar en SKURK

Nu vet vi varfor hemsidan ligger nere.Jag har "en del obetalda rakningar" hos Cliche webhotell som fortsatt att skicka mailfaktura till min gamla adecco-mail.Jag har inte ens tankt pa det och uppenbarligen gar det att maila till min gamla jobbmail fortfarande.Maila alltsa INTE dit, jag finns inte mer pa Adecco. Jag finns i De Grona Kullarnas Land, i hjartat av Sussex med mina hundar. Och uppenbarligen med en "del obetalda rakningar" till webb-hotellet.Jag skall snarast se till att betala detta sa att min hemsida vaknar till liv.Pinsamt....... :-))

2 comments:

  1. Anonymous11:57 AM

    Och jag trodde det min super speed internet.
    Kram Nina

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:28 PM

    Vi saknar hemsidan jättemycket - får väl starta en insamling... ;-))

    ReplyDelete