Followers

Wednesday, August 05, 2009

I dag

I dag ska jag förbereda resan. Allt måste klaffa här hemma medan vi är borta - fram för allt valparnas väl och ve.
I dag hämtar jag regbevis och beställer mat från Oliver's, så att alla småttingarna kan ta mat med sig till sina nya hem!
Vi reser till Flatmästerskapet i morgon lunch, sedan dömer vi hela helgen och sticker direkt på söndag kväll till UK!Vi kör ner till Calais och tar färjan till Dover, sedan direkt till Wales och vårt B&B! Sedan njuter vi en kort vecka med kaninjakt, hundträning och Jordbruksmässa.
Jag kan knappt vänta!!!
Tar,Red,Will och lille Skye skall resa i den nya Labmobilen ( istället för Batmobil altså )
Den har nu; kylskåp ( fast det är som en kylväska med sladd ) kaffebar,rinnande vatten, hushållspappershållare, massor av skruvar och krokar att hänga de livsnödvändiga dummiesarna på, fack för bössor mm mm.
Den är fantastisk tycker jag! Tack högt älskade make för den!

4 comments:

  1. Å vad härligt det låter!!! Hoppas ni får det bra, själv ska jag till Grekland o steka...
    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:03 AM

    WOW!! Snacka om cooolt läge!

    Själv så sitter jag på jobbet och längtar till leveransddatum... Ha de så underbart!

    kram Lucy

    ReplyDelete
  3. If you driving trough Denmark - we will welcome you with open arms;-)
    Have a lovely trip and give our best Regards to Roger.
    Congratulations with your very nice new wagen!

    ReplyDelete