Followers

Wednesday, April 08, 2009

God Morgon!

I dag skall Jaktlydnadskursen börja - spännande! Klockan 18.00 träffas vi här på Björkåsen!

Elisabeth kommer och hälsar på oss på förmiddagen. Hon har en syster till Katie från Kate Bollen. Skall bli jättespännande att se henne, jag har ju träffat Ing-Maries ett par gånger och det är alltid kul att jämföra syskonen med varandra.

Vi har fått ett lamm till nu, tre sammanlagt alltså, men jag väntar ännu några till.

Och så väntar jag ju på att Skipper skall börja löpa!!!

Det skall bli så spännande att se vad det kan bli mellan henne och Will!

Vi väntar hit Simon och Roger i maj - alltid lika trevligt att träffa dem.
I morgon skall jag i väg i två dagar för nybörjarträning! Sedan planerar vi Vegby över hela påskhelgen!

Annandag påsk smäller det!

1 comment:

  1. Jag ser fram mot en fin dag med en massa duktiga hubdar, förare och trevligt sällskap. Tack för att du tar dig tid med alla oss i pöbeln..*s*

    ReplyDelete