Followers

Thursday, April 16, 2009

Fredag

Nina och Deni åker tidigt i morgon bitti. Vi har haft en fin vecka och det är alltid trevligt att ha familjen här, med vår lilla guddotter Ira och Manuel som är Denis son.
I helgen skall det bli spanielkurs här på Björkåsen, men tyvärr kan jag inte gå med själv eftersom jag skall till Borås och ha träning under helgen.

Vi hade B-provsträning i går kväll. Lille Tar var med och skötte sig kanonbra! Går fot perfekt, är stark i arbete och hela tiden i bra kontakt med mig. Jättenöjd blev jag!
Susanne och Truls var också här och genrepade inför helgen. Jag håller tummarna för dem på lördag!! Fotgåendet satt perfekt och allt var bra, litet minus för avlämningarna från vatten.

Jag väntar nu med spänning på vår Teal - som kommer till oss i början av juni.
Skipper är ännu inte i höglöp, men jag räknar med parning i början av veckan!

Dummiesarna är nu åter i lager och skickas i dag från GB!!!!

Glömt nåt??? Nja.... trevlig helg kanske!

4 comments:

  1. Trevlig helg du också!!
    Ser fram emot att träffa dig på Flathult om 14 dgr!!
    //Bittan

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:14 AM

    Hej Birgitta, kul att få lite info om Skipper! Jag är på!
    vårkramar //Lucy

    ReplyDelete
  3. Tack för igår! Sen vill jag passa på att önska er en trevlig helg!
    KRAM Susanne

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:17 PM

    Fortsätt uppdatera om Skipper! Vi är väldigt spända här hemma...

    Hälsningar Signe

    ReplyDelete