Followers

Wednesday, September 03, 2008

Höstträdgård

Har tagit en vända i trädgården i dag, för att se vad jag behöver gräva upp, flytta, kasta eller planera om. Först på listan står fyra skräpiga buskar som skall bort och kastas, risiga och fula är de i den annars så fina trädgården. Rosbuskar skall sättas, jag köpte en urfin klätterros på Trädgårdsbutiken i Ör, en butik för trädgårdsintresserade som varmt kan rekommenderas.

Hösten i trädgården ser jag fram emot!

Förresten, sa jag att vi köpt ytterligare en tikvalp?
Hon kommer till oss i kväll - Longchamp Cliquot ( GBFTCH Dipplelodge Raven of Riversway-FTW Swaine Roble Beech )
Hon skall kallas Kate!

Lovar att snart ta mig tid och göra hundarnas sidor uppdaterade med de nya medlemmarna i flocken. Tiden räcker aldrig riktigt till av någon underlig anledning!

1 comment:

  1. Anonymous11:01 AM

    Vadå? Håller du på med andra saker än att uppdatera hemsidan? ;o)
    Spännande med nya valpen!
    I morgon håller vi tummar och tassar för Tina och Zluggo!

    Ha det gott!
    Jill

    ReplyDelete