Followers

Monday, June 02, 2008

Så här skrev en skön tjej till mig i ett mail!

Hej Birgitta!

Jag sitter och hetsskriver ett skolarbete om en gammal kyrkoruin, och jag är lite trött och omotiverad för tillfället så det går lite långsamt (kolla vilken tid på dygnet jag skriver detta!)... Så jag har infört ett belöningssystem: för varje färdigskrivet avsnitt får jag gå in på din blogg och läsa lite bland dina inlägg från England! Då tänker jag att "om jag är duktig i skolan så kommer jag få ett jobb och tjäna lite pengar, så att jag kan åka till England och gå som skytt och apportör jag MED!". Och då går det minsann lättare att skriva vårdplaner för kyrkoruiner ska jag säga!

Så tack för studiehjälpen, och fortsätt skriv inspirerande saker är du snäll, - jag har två år kvar i skolan, minst!


Hmmm, en gammal kyrkoruin....jag förstår att man måste belöna sig själv lite extra då.Kul att vara till hjälp :-))

1 comment:

  1. Anonymous11:55 AM

    Häftigt! Låter nästan som min morot när jag pluggade. Få en utbildning som gör att man kan tjäna pengar så man kan shoppa:-) Insåg tidigt att jag var dyr i drift:-)

    ReplyDelete