Followers

Thursday, November 22, 2007

Tranar med Will - stalmannen

Will ar som Clark Kent, fast han har ingen telefonkiosk att byta skepnad i.Hans telefonkiosk ar nar han ar vi min sida.Han ar Clark Kent da, vattenkammad och prydlig i alla situationer.Han ar vanlig och ytterst artig mot alla han moter.Nar man skickar i vag honom blir han SUUUUPERMAN!!! Han flyger hogt over alla hinder och swischar snabbare an vinden ut pa sina uppdrag for manskligheten (naja...) lika snabbt swischar han hem efter uppklarad uppgift.Ater vid benen byter han skepnad igen - till Clark Kent med vattenkammad och prydlig uppsyn.Han ar en god gosse min Will! I morgon skall jag ha bara Will pa Islington for att se till att ha honom i ordning och form till dagarna hos Roger Phillips.Jag skall forsoka hinna till Mark bettinson pa mandagen for att ta kort pa Will's pappa FTW Jagdens Jude.Kan knappast fatta att det "bara" ar tva veckor kvar i paradiset.Sedan kommer jag hem, full av inspiration och ideer.Det har varit sa himla larorikt och bra!

No comments:

Post a Comment