Followers

Thursday, October 25, 2007

Southdown Sporting Club

I gar onsdag var det lerduveskytte pa en jattefin sporting range som Graham tillhor. Varje onsdag traffar han sina vanner for att skjuta pa den banan, en skeetbana med ratt hog svarighetsgrad.
Jag hangde med forstas och tog bossan med mig. 10 stationer finns det, och man far fyra forsok om tva skott pa varje alltsa 80 skott totalt. Mitt sallskap ar riktigt duktiga skyttar, och de hjalpte mig med superbra instruktioner under eftermiddagen. Jag har svart pa de riktigt hoga snabba sidoduvorna som dessutom kommer langt ut. Det ska jag bli battre pa. Annars var jag jattenojd! Men jag ska ha battre resultat varje onsdag fran och med nu har jag bestamt!!!
Med instruktorer som Graham och Pete kan det inte misslyckas!

No comments:

Post a Comment