Followers

Monday, October 08, 2007

Englandsresan närmar sig

Jag lovar att blogga och berätta om våra äventyr i UK. Bilder och hela kittet - jag lovar!
Will kommer att ansluta något senare eftersom han gör en liten avstickare på vägen ner till en tjej han känner.
Vi hoppas ha Will över i UK efter bara tio tolv dagar.
Vi packar och packar och packar. I morgon kl 14.00 - veterinären.
Onsdag klockan 5.30 kör Katarina och jag! Janne sticker tidigare eftersom han skall köra min King Cab ner till Calais, vi måste ju ha två bilar eftersom jag stannar kvar när de andra måste hem...

4 comments:

  1. Anonymous12:30 PM

    Asti låter hälsa och önskar mamma, mormor, kullbrorsa, Uppföderskan, Janne och Katarina en härlig resa med bra träning, många fina apporter, härligt väder och god jakt!

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:59 PM

    Ha så roligt! Jag har hittat de tidigare valpbloggarna och dreglar. :)

    ReplyDelete
  3. 5.30!!!!!! Är du inte klok!?:-)

    ReplyDelete
  4. Katarina! Du vet väl att Birgitta är morgonpigg!!! :)

    ReplyDelete