Followers

Tuesday, October 30, 2007

Novice stake pa Knowle Game Farm

Tillbkaka hos Steven King pa Knowle Game Farm i dag. Domde gjorde Graham, Robin Watson, Keith Broomfield och Nick Coates.
Knowle ar lite i svaraste laget for Novice stakes , terrangen ar grym med sina hoga betor, senap och tistlat,tistlar och sa lite nassel-hav...
Faltet i dag var inte det starkaste av startfalt jag har sett har, och nagon 1st delades inte ut.
2nd Bedgebrook England Skipper och tva CoM till Luddesdown Shannon och Wadeshot Honey

Skalet till detta var dalig markeringsformaga, och markeringsformaga kravs det verkligen i Knowle.

Lite sadar tyckte jag om en del bedomningsgrejer, bl a skickades det pa fagel som jag inte alls tyckte var Novice niva utan for mig sjalvklara picking up apporter. Skyttarna kallade skamtsamt betfaltet for "the graveyard", kyrkogarden, eftersom sa manga tavlande stupade darute bland betor och tistlar..

P.S Skipper och jag skall till Italien for Europacupen om tre veckor. Fick beskedet i dag!

4 comments:

  1. Anonymous12:19 PM

    Please stop by us, please,

    Hugs
    Nina

    ReplyDelete
  2. Åh, vad roligt att ni ska till Europacupen.
    Kram Susanne

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:44 AM

    Grattis till uttagningen till Europacupen, Birgitta & Skipper.
    Kör så det ryker ;)
    /Anneli

    ReplyDelete
  4. Stort Grattis till Europacup uttagningen!

    Kram Caroline m Mio o Jumjum

    ReplyDelete