Followers

Tuesday, May 15, 2007

Packar och dubbelkollar allt

I morgon förmiddag kör jag till Arlanda för att flyga till tammerfors 17.30
Sedan döma WT och hålla träningar ett par dagar innan resan till London och Will.
Måste få in allt i bilen, inte glömma något. Har växlat pund och kollat pass, plockat fram fraktsedeln som skall sitta på den nyinskaffade flygburen och kollat flygtider femhundra gånger.
Hann förbi Katarina på SKANSKA för att printa kopior. Eurobonus-kortet väl förpackat.
Nåt mer ni kan komma på att bli hysterisk över?

5 comments:

  1. Will kanske också vill ha en Tiger. Tycker minsann att lite godis ska han ha!

    Truls

    Ps. Trevlig resa

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:18 AM

    Ja, fast han måste få en EGEN tiger i så fall... Eller kanske en giraff?! Ja, det tycker jag faktiskt!!

    ReplyDelete
  3. Ja, det var ju det jag menade... Han kan få en av mina råttor.

    Trulle

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:49 AM

    Jag undrar vad den lite buttre panel A-domaren och förre ägaren mr Roger Phillips dkulle säga om jag tar emot med en mjukisgiraff?

    Lite imponerad tror jag allt att han skulle bli. Hans förtroende för mig som Wills framtida handler skulle skjuta i höjden direkt. Det är ju ett välkänt faktum att John Halsted Jr och Billy Steel Jr har personliga gosedjur till alla sina hundar. Därav framgångarna!

    ReplyDelete