Followers

Wednesday, May 09, 2007

En styckmörderska härjar i Torpsbruk

Petes bästa vän Apan är död. Frid över hans minne. Han har länge varit Petes trogna vän och vapendragare. På dagarna alltid i Petes mun, på nätterna trygg i Petes bädd. En riktig vän alltså.
I går var Pete, Apan, Grynet och Den Belgiska Prinsessan på verandan för att vila ute i den friska luften
De har ju varit lite åsidosatta till förmån för Drottningens åtagande att föryngra Riket med kunglig avkomma.
Den Belgiska Prinsessan är inte fullt så vän som man skulle tro med kunglig titel och allt. Hör här; i ett obevakat ögonblick stal hon Apan, trängde sig emellan verandagrindens spjälor ( JA hon är liten ) och sedan hände det ofattbara. På ett grymt och ondskefullt sätt har hon sprungit fram och tillbaka över gräsmattan ( bevis 1 = likdelar över hela tomten ) och samtidigt styckat Apan, slitit ut inälvorna ( mest påminnande om ludd ) och spritt ut dem över gräsmattan. Allt medan Pete hjälplöst tvingats åse slakten från verandan. Jag hörde olyckliga pip och när jag tittade ut var slakten fullbordad och den Belgiska Prinsessan såg både skadeglad och triumferande ut när jag fångade in henne och samlade i hop resterna av Apan.
Frid över Apans minne, jag måste köpa Pete en ny Bästa Vän.

8 comments:

  1. Anonymous12:43 AM

    Det var något av det värsta jag någonsin har hört/läst! Foxie är tydligen en dagens mr Jekyll och dr Hyde - ena stunden en fiin prinsessa och andra stunden en rå styckmörderska! Stackars, stackars Pete, som inte nog med att han miste sin bäste vän utan han fick också se på bakom spjälorna hur han massakrerades. Han måste få vård nu för att komma över detta! Även Prinsessan/Styckmörderskan får väl vård, det brukar man ju få när man gör sådana hemska saker. Kramar till stackars Pete!

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:28 AM

    HAHAHAHAHA

    Foxie

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:32 AM

    Stackars stackars Pete. Yippie vet hur hårt det känns när det svarta ohyrat hade ihjäl hennes gosekompis. Nu får prinsessan ta sina sparpengar o köpa en ny kompis till Pete.

    ReplyDelete
  4. Usch! Vad otäckt *ser hemska slaktarbilder framför ögonen*.

    Trulle hälsar att Pete kan få ett av hans gosdjur om han vill nästa gång de ses.

    ReplyDelete
  5. Jag vet PRECIS hur det känns för stackars Pete.

    Jag har en gräslig vidrig mördardotter.
    Suck. Djuuuup suck.

    /Minus

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:42 AM

    Vem är förvånad? Belgien är ju fullt av barnamördare och pedofiler. Jag tycker att min kompis Pete ska flytta till civiliserade trakter - till mig!

    ReplyDelete
  7. Indragen veckopeng för den sk prinsessan. Länge (i alla fall om Pete får bestämma)!

    Hmmm.... hon kanske inte ens ÄR en belgisk prinsessa... *funderar* .... hemska tanke.... tänk om... hon är en belgisk SERIEMÖRDARE!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous4:48 AM

    IIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHH!

    Jag vill INTE dela kennel med henne nåt mer.

    ReplyDelete