Followers

Monday, March 26, 2007

MEN SVERKER DÅ!!!

OK, men det är den sista utmaningen jag svarar på!
6 underliga saker om mig själv ( hur ska man kunna välja bara sex? )

1 Jag vill hitta ett lik! ( Ni vet alla de där hundägarna som på promenad hittar lik i svarta sopsäckar och får vara med i Expressen! Om jag faktiskt hittade ett skulle jag förmodligen "kacka i brallorna" )
2 Jag äter inte sushi ( själv tycker jag att det är NORMALT!)
3 Jag är en katastrof på namn och människor som jag verkligen borde veta vilka de är.
4.Har NOLL lokalsinne och kommer ofta vilse ÖVERALLT
5 Jag är hundrädd!
6 Jag lipar till all känsloprostitution i TV-väg, Lilla Huset på Prärien ( jajamensan), Oprah och allt annat sentimentalt bjäfs. Hopplös!

Skickar inte vidare till sex nya; Sverker detta är ett oskick som MÅSTE upphöra!!! :-)))

1 comment:

  1. Det där med liket har jag aldrig förstått mig på .... konstiga kompisar man har :-) Och du gömde Djurpolisen i Houston på Animal Planet!!

    ReplyDelete