Followers

Wednesday, May 05, 2010

Helgen som kommer

Till helgen kommer Roger Phillips och Simon Hansell till oss för årets traditionella träning.
Vi samlas på Björkåsen klockan nio på lördag morgon.
Det blir en dansk-svensk röra av träningsvilliga ekipage - alla med målet att bli änu bättre på att föra hund på A-prov.
Morgondagen blir en förberedelsedag inför helgen - städning och lite shopping.
Janne åker till Ungern i stället för att vara med oss, det är synd att det krockade med jobbresa.Jag ser väldigt fram emot att få testa Tar under helgen, hur långt har vi kommit egentligen?

Jag hoppas förresten att vi kan bjuda hit duktiga britter till vår nästa domarkonferens i SSRK. Det är en fortbildning jag tycker vi har rätt till, vi som dömer A-prov.Kanske en särskild A-provskonferens med britter bakom spakarna?

2 comments:

  1. Ha en jättebra och KUL träningshelg!!!
    Jag kommer med en annan gång...
    /Annika

    ReplyDelete
  2. Förresten tycker jag att de STARTANDE har rätt till att vi som dömer A-prov får fortbildning och blir bättre!

    ReplyDelete