Followers

Monday, January 19, 2009

Det kom ett mail!


Så här skriver Christine Opsahl:


Hei Birgitta!

På lørdag var Kit og jeg hos Mette og Sol. De var utrolig søskenlike, og av og til tok vi nesten feil. De var veldig like i måten å være på også. Veldig glade og utadvendte. Det bor en valp til etter Josh i Østfold, og en til fra Sverige er på vei. Det er hunder som med sin sjarme, glede og utstråling blir lagt merke til.

Jeg trente Kit litt i går. Tre linjetag med rådyrskinndummy. Å hvor hun er fin, og hvordan hun gleder seg over å få komme tilbake å avlevere og dele sitt bytte med meg. En sånn hund har jeg aldri hatt. En hund som henne har så mye i seg at hun bare vokser lærdommen inn over seg. Jeg har nemlig ikke trent mye med henne. Hun husker veldig godt, og viste direkte hva hun skulle gjøre da jeg tok frem ”Birgittasnudden” Jeg sier som Timbers eier – i Kit har man alt man kan ønske seg av en hund.

Klem Christine


Det är så kul med alla goa mail vi får!

No comments:

Post a Comment