Followers

Tuesday, October 21, 2008

Jag funderar på att byta foder

Jag har ju i flera års tid använt 1st Choice, ett Kanadensiskt kanonfoder, och varit mycket nöjd med det.
Nu har de höjt priserna rejält samtidigt som vårt hundantal stigit under året. På fredag kommer en kille från Oliver's Petfood till mig för en presentation av fodret.
Vi får se vad jag tycker och vad det slutar med för pris. Hundarnas foderkostnad per månad är långt över vår egen.
Men det måste samtidigt vara ett toppfoder, vill inte göra avkall på kvalitet och bara titta på prislappen.
Återkommer med rapport!

2 comments:

  1. Återkom gärna med rapport! Tycker oxå att 1st Choice blivit för dyrt. Fick nästan en chock sist jag handlade.
    KRAM

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:35 AM

    Will burde bli sponset synes jeg...du også :-)Selvsagt får hundene bedre mat enn oss. De lever et luksusliv ;-)

    ReplyDelete