Followers

Wednesday, July 23, 2008

God morgon!

Nina och Deni är här! Båda Skippers söner efter FTCH Dipplelodge Raven of Riversway är här. Jag blir glad bara av att se dem! Snabba, tysta och stilfulla. De ser dessutom riktigt bra ut.
Anne åker hem i dag - Milla var med på gårdagens dirigeringsträning och skötte sig jättefint.
Det skall bli så spännande att se vad det kan bli tillsammans med Will - Milla är en av härligaste tikar jag sett på länge.
Valparna mår kanonbra! De äter och busar ute hela dagarna. De kampar med mina byxben, jagar varandra och hjälper mig i trädgården ( hmm ).De är så söta att det blir svårt att skiljas från dem. De är så lättsamma och inte det minsta besvärliga att ha.

I går - massor av sommarkantareller! Stora fina gula kantareller som blev smörstekta på macka på kvällen. Anne reser hem till Stockholm i dag, så jag ska ge mig ut och leta fler i eftermiddag.

I går var vi till trädgårdsbutiken i Ör och handlade rosor, jag skall plantera klätterrosor mot ladugårdsväggen.Jag har blivit helt trädgårdsbiten!

2 comments:

  1. Anonymous12:03 AM

    Birgitta - nå vet jeg det. Et døgn hos deg har med sikkerhet flere timer.;-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:02 AM

    Tack för snabbvisiten, med valptitt och fika!! Valparna var verkligen jättefina :-)

    /Annika & co

    ReplyDelete