Followers

Tuesday, April 29, 2008

Bra sak i morse

Vaknade pigg som en mört (........) av Den Hulde Makens väckarklocka 05.00
Sätter ner fötterna i Min Mulliga Heltäckningsmatta som nu är på plats!
Var tvungen att lägga mig igen för att upprepa proceduren ett par gånger :-)
Alltså, bara fötter i tjock heltäckningsmatta är en Bra Start på dagen!
Sedan ut och hissa flaggan, det är ju Kungens födelsedag!
Jag avhöll mig dock från att brista ut i Längtan till landet av hänsyn till grannarna.

Den Hulde reste till Kivik på jobb, och jag dricker mitt morgonkaffe tillsammans med Skipper på förstubron i solen.Skipper och jag konverserar om trädgårdsarbete, vikten av att dela med sig ( frukostmackan )och Livet.
Nu ska hundarna ut och motioneras och sedan packar jag för att sticka till Borås!

P.S I går drog jag upp 1000 maskrosor exakt. I dag är jag helt ledbruten och har ONT överallt. D.S

No comments:

Post a Comment