Followers

Monday, January 22, 2007

Morot

I eftermiddag skulle jag laga lasagne. Pete och Skipper följde med intresse mina kocktalanger och när jag rev morötter bestämde jag mig för att ge dom varsin morot. Skipper smet ut i hallen med sin morot och slaktade den på två röda. Pete gick med sin morot och lade sig under skrivbordet. Där började han leka med moroten. Skipper hade vid det laget placerat sig strategiskt i köket och stirrade misstroget på vad Pete gjorde.
HUR??? VA??? Pete lekte med moroten, kastade upp den i luften, slog med tassarna på den, puttade på den. Han gjorde allt med moroten. UTOM att äta upp den.
Skippers våndor var tydliga.
Men Planen var klar; vänta ut honom bara!
Till sist tröttnade Pete på moroten och gick. Som en oljad blixt var Skipper där och gjorde processen kort med moroten. För jävla tröttsamt med korkade killar.....

No comments:

Post a Comment