Followers

Tuesday, October 13, 2009

Brannie







Så märkvärdig han gör sig den där Nisse från Gotland. Eller skall jag säga Gåååååtland.Dom kan ju inte ens prata ordentligt där.Och så verkar dom stimma runt och sjåpa sig för att Nisse bär en havstrut av parkduvestorlek.Sicket trams.
Här är jag när jag bär en schäferhund av gigantisk storlek.Jag apporterade den helt spontant utan för Linköpings Brukshundsklubb där den låg och skräpade.
På den andra bilden avvärjer jag en attack från en Östsibirisk Svartbjörnshona av medelstorlek.
Sista bilden är på mig själv!
Matte Malin fotade och Birgitta stal bilderna från mattes hemsida www.missbossing.se



3 comments:

  1. Äntligen är det någon som förstår vilket tufft liv jag har...
    /Brannie

    ReplyDelete
  2. Ros-Marie11:18 PM

    Så söt!

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:23 AM

    HEJA Brannie!!!! Vi har träffat det lilla monstret och vet att hon är alldeles livsfarlig och alldeles, alldeles .... suck... bedårande.

    ReplyDelete