Followers

Saturday, September 03, 2011

Nya gratulationer!

Duktigaste Tina Örnjäger med sin Meadowlark Drummer tog ytterligare en etta i EKL i dag på Alfta-provet! Jag är så glad för det samtalet , jag är i Lech i Österrike och dömer. Glada Tinas röst gör mig precis lika glad som hon! Och lika glad blir jag för Tinas träningskompis Kristina Råberg med Walle, Searover Flying Noble, som också tog sin andra etta i dag! Så ambitiösa tjejer, med så duktiga hundar ska ha all cred! Grattis tjejer, nu är ni på väg mot en titel!

3 comments:

  1. Snart SE JCH!!! GRATTIS båda två!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:06 AM

    Jag tackar för grym tränare och coach. Kristina och Walle (searover Flying Noble)

    ReplyDelete
  3. Ros-Marie o Vide8:27 AM

    Så roligt med duktiga släktingar.

    ReplyDelete