Followers

Saturday, December 30, 2006

2007- Mitt nya liv börjar!

Mitt nya liv börjar nu!

Jag slutar på Adecco i dag och kommer att arbeta hemifrån med konsultarbete och hunderi!
Efter många års slit i karriären fick jag hastigt och lustigt en möjlighet att göra något annat.
Vi har pratat om det hemma i flera år, men att ta steget själv är svårt, på något vis blir det aldrig rätt tillfälle.
Nu omorganiserade Adecco sin ledning igen, och så öppnade sig möjligheten att förverkliga det vi pratat om så länge.

Helt plötsligt har jag mycket tid att lägga på det jag tycker är så roligt- att hålla kurser och träna hundar!

Träningar kommer att arrangeras under våren med start i januari.

Weekendkurser

Heldag walkup - träningar i Vegby

Mindre grupper och privatträningar

Inofficiella B-prov med coachning och förberedelse för vårproven

Eller bara problemlösning enskilt

Maila mig så bestämmer vi närmre!

I dag skall hundar långpromeneras, Viktor skall hämtas vid tåget, Katarina drar in med nyårsmaten, hundar och packning. Vi skall hinna träna lite och vara tillsammans mycket!

Gott Nytt År !



1 comment:

  1. Anonymous1:28 AM

    GOTT NYTT ÅR på Er alla!!!!
    Framtiden är ljus, glöm inte det.
    Nyårskramar Marina

    ReplyDelete