Followers

Sunday, May 24, 2009

Stockholm

Jag har varit hemma i Stockholm hos familjen och hälsat på i några dagar. Promenader och god mat och massor, skönt att bli bortskämd! Sovit gott har jag också gjort - bara två hundar följde med på resan, Tar och Will.
Ett rent äventyr för Tar att resa bort, mycket nya intryck och upplevelser blev det.
Lördag kväll åkte jag till Tisslabo och Karin Wallander. I dag var det nämligen dummie trial på Stallarholmen i Östra avdelningens regi. Keith Bedford som fött upp Blue dömde tillsammans med Gillie Nichols, kennel Bedgebrook. Gillie och Clive träffade jag mycket och ofta under mina englandsvistelser, och det var trevligt att ses igen!
26 hundar var med, Will tilldelades Certificate of Merit, COM.
Återkommer med resultat eftersom jag inte har program och därmed inte riktiga namnen med.
Vann gjorde Cattis Tillius med fina bruna flattiken Prima ( fast hon heter ju nåt annat egentligen )
Trevlig dag i lite väl varmt och soligt väder!
Tack för en trevlig dag, medtävlare och Östra avdelningen!

1 comment:

  1. Anonymous1:48 PM

    Hej Birgitta!

    Tack för en trevlig dag där jag äntligen fick ett ansikte på er!
    är ännu mer biten, om möjligt....
    Mycket lärorikt och intressant att vara med och se er "in action".

    kram Lucy

    ReplyDelete