Followers

Friday, May 15, 2009

Helgen som kommer

Janne har precis packat bilen och kört till Stockholm. Han ska jobba lite och sedan kanske vara med på SSRK fullmäktigemöte i helgen.
Själv ska jag till Borås över helgen för en helgträning!
I dag ska jag faktiskt försöka vila en hel del och ta långa sköna promenader med hundarna som ju får stå tillbaka en hel del när vi har evenemang här på Björkåsen.
Dt kändes tomt i morse när Blues gula huvud inte var det första jag såg när jag kom in i kenneln.
Men han har det bra med Hege och jag är glad att de fann varandra. Man kan faktiskt glädjas och sörja samtidigt.
Jag ska skriva till Tina och Keith i dag och berätta var Blue tagit vägen och ge dem Heges mailadress. De har hört av sig många gånger och stadigt haft kontakt med oss - så de kommer säkert att vilja följa Blues liv i Norge!

No comments:

Post a Comment