Followers

Wednesday, August 15, 2007

Saxat ur Anna-Lenas blogg - The life of Dipper!

Lillebror är nu 14 veckor och har redan tappat sin första framtand. Jag tappade min första när jag var 15 veckor, och det tyckte Matte var tidigt. Nu väntar Matte på att han snart ska börja lyfta på benet . Lille Dipper är en riktig clown - han har börjat göra grimaser. Det rycker i hans läppar, och det ser ut som om han försöker rynka på näsan eller försöker säga något. Får han hållas en liten stund kommer det ett litet skall - han är hur söt som helst! Han är också underbar att se när han får en liten tuggpinne i munnen. Han blir såå lycklig och rusar runt och visar alla vad han har fått, med svansen som en liten propeller bakpå, innan han lägger sig för att äta upp den. Dipper är jätteduktig på att gå vid sidan, den lille smilfinken! Han stirrar rätt upp på Matte och tultar fram med svansen ständigt viftande.
Typiskt labradorer - gör vad som helst för en godisbit !!

2 comments:

  1. Anonymous4:36 AM

    Sicken sötnos den där Dipper är!!

    Ville bara TACKA för gratulationen av "JAGSÅNAFÖRST" hundens helgbravader!
    Till våren behöver jag en ny bedömning innan start i öppen.VILL DU SENA FÖRST då me???
    *fnizzar*
    Kram/B

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:32 PM

    Det gör jag gärna!

    //Birgitta

    ReplyDelete