Followers

Friday, February 16, 2007

Ett mail från min syster

Hej Sis, Jag känner enomt medlidande för de smärtor som du drabbats av och för risken att du helt enkelt inte kan dra ditt kort i den omfattning du normalt gör. Jag tar dina problem på största allvar och har tagit upp det hela med Kortchefen här på banken. Han låter hälsa att banken rdean känner till problemen och därför nu skyndsamt tar fram en ny typ av kort med chip i stället för magnetremsa.
Jag tror att det har lite med säkerhet att göra, men naturligtvis i huvudsak för att undvika den skaderisk som den nödvändiga snärtrörelsen ofta ger upphov till. Med det nya kortet använder man helt andra muskelgrupper hälsar han, med betydligt mindre skaderisk. Jag är dock inte säker på att han förstår i vilken omfattning du handlar..... //Anna

Det är skönt med lite förståelse.

No comments:

Post a Comment